Autor: 021.rs

Novi Sad
28.04.2021.
11:04 > 11:10
Sremskomitrovačka policija uhapsila je juče dve osobe zbog trgovine drogom, zaplenila kokain iz skrovišta u šumi kod Vrdnika, a u međuvremenu su objavljene fotografije i snimak hapšenja.
  • Betmen

    05.05.2021 03:11
    Pitanje
    Ukoliko bi došlo do dekriminaliZacije i legalizacije kao što je već u svim normalnim državama sveta, kako bi cvetala neka nova Jovanjica lepša i bolja koja se upravo negde pravi da nastavi gde je prošla stala?
  • sve manje zbunjen

    29.04.2021 15:45
    @1000

    Napisao si "skoro kao cela Srbija" kao da je to nešto ogromno, pa je 500 licenciranih proizvodnji malo. A ponoviću preciznije još jednom, ali ti ne mogu pomoći da razumeš: SVAKI punoletni građanin Kolorada ima zakonsko pravo da uzgoji do čak šest biljaka (što može biti do 3 kg proizvoda), da sa sobom okolo nosi oko 30gr, ili da tu istu količinu legalno da na upotrebu bilo kojem punoletnom licu.
  • 1000

    29.04.2021 14:19
    @ sve manje zbunjen
    Kolorado ima oko 6 miliona stanovnika (dakle skoro kao cela Srbija), 500 pa i 5000 uzgajivaca je nista. Ko hoce da uzgaja za "prijatelje" mora dobro da pazi da ga ne prijave, tad legalizacija ne pomaze
  • sve manje zbunjen

    29.04.2021 08:44
    @@

    Jasno mi je da si u stvari ti taj koji je ovde malo zbunjen. Uopšte ne pričam o prodaji i uzgajanju naveliko, iako postoje države gde skoro svako može da dobije dozvolu (u Koloradu ima preko 500 registrovanih uzgajivača), nego u uzgajanju za sebe i prijatelje. Mislim da je osnovni problem što ti zapravo ne razumeš kolika je količina "par biljaka", ili recimo četiri, koliko je dozvoljeno u Kanadi - to praktično znači da niko ko poseduje baštu i osnovnu sposobnost uzgajanja biljke ne bi morao nikada da kroči u prodavnicu ako ne želi da troši pare, a ni većina njegovih prijatelja.
  • @malo manje zbunjen

    28.04.2021 23:47
    Ja ne znam za drzavu/pokrajinu/okrug/grad na planeti gde marihuanu mogu da uzgaja i prodaje ko hoce vec je to rezervisano za legalne, licencirane proizvodjace, kofi-sopove ili apoteke/ambulante. Isto kao za alkohol, duvan i sl.

    Ostalima je dozvoljeno uzgajanje za licnu upotrebu (par biljaka) i nosenje x grama. Naravno ako se otkrije da diluju, sledi hapsenje i zatvor
  • Ozvalavljen

    28.04.2021 22:51
    @Nemanja
    Nije problem "legalnosti" vec sto bi jadan i bedan narod da koristi opijate a nema para, pa ajd u pljacku. I to nije samo zbog opijata, vec kupuju mercedese i onda kad nema para za delove, ajde u otimacinu. Previse bahat, iskomplexiran i ne racionalan narod. Hteo bi sve sa platama od 300e.
  • Nemanja

    28.04.2021 18:27
    @@
    Ako ćemo zapravo, ni kokain nije "teška droga", ta titula je rezervisana za opijate. Ne izaziva nikakvu fizičku zavisnost, korišćenje istog spada u kategoriju "navika", isto kao i duvan.
    Kad nije sečen sa svime i svačim, skoro pa i da nema štetnih posledica uzimanja (tj, čuka može da stane od neke abnormalne količine, i ne treba ga uzimati tri obroka dnevno 24/7/365, ali to važi za svaku "supstancu", od šećera na dalje).
    Daklem, da, da je legalan, ne bi bilo dilera ;)
    Sad, jedan prost, lični primer: ja ispušim oko dva keta vutre godišnje, dakle, plus-minus u nekom proseku, džoint mesečno. Da bih došao do dotične supstance i uživao istu, prekršim n zakona i rizikujem da budem uhapšen i osuđen. Zašto - ne postoji ni jedan realan razlog osim "zakon" kaže. Za tih mesec dana za koliko potrošim jedan džokavac vutre, smirim 10ak flaša viskija/vodke/rakije i hektolitar piva ili vina. I to je potpuno "legalno", štaviše država uzme lepe pare od PDVa na dotične artikle/supstance.
    Logika???
  • malo manje zbunjen

    28.04.2021 17:57
    @@

    Izgleda da ne govorimo o istoj stvari. U pravu si da se dilerima ne bi isplatila masovna proizvodnja pod pretnjom kazne, ali to je tek sekundarni razlog zašto bi nestali. Osnovni razlog je taj da je dobar kanabis relativno jednostavan za uzgajanje i mnogi bi se time bavili sami u manjim količinama, za sebe i svoje prijatelje - a to je savršeno legalno manje-više svuda gde je legalna i upotreba.
  • @zbunjen

    28.04.2021 17:07
    Dilovanje nije odgajanje i upotreba.

    Valjda je jasno da dekriminalizacija i legalizacija ne znaci da svaka budala moze da gaji i transportuje i prodaje tone marihuane, vec ogranicene kolicine, prodaja u ovlascenim apotekama i sl.
  • zbunjen

    28.04.2021 16:10
    @@

    Kako bi ostao rizik od hapšenja zbog odgajanja i upotrebe legalne biljke?
  • Vlada

    28.04.2021 16:01
    @@

    Poređenje nema nikakvog smisla, zato što je kokain uvozna roba sa kompleksnim procesom proizvodnje, dok kanabis može da uzgaja skoro svako - tako da dileri postoje samo zato što većina ljudi neće da rizikuju kazne zbog uzgajanja. Osim toga, razlika u štetnosti jednog i drugog je neuporediva, tako da nema smisla ni porediti društveni uticaj legalizacije.
    Vidiš, nije bilo teško dokazati da nisi u pravu :)
  • @Nemanja

    28.04.2021 14:44
    Dileri bi nestali zato sto bi dilovanje postalo neisplativo (nema sanse da ponude isti kvalitet/cenu kao apoteke/masovna proizvodnja) a rizik od hapsenja bi ostao
  • Tja

    28.04.2021 14:25
    @Vlada:

    Ti likovi ne znaju ni da je marihuana nelegalna od 1929, nesto manje od 100 godina i sa neukima ne treba raspravljati. Od pocetka do tada, konoplja se na ovim prostorima koristila kao afrodizijak, za prozivodnju tkanine itd. Inace, zabranjena je i uvedena u listu zabranjenih supstanci tek posle par pokusaja i pritisaka SAD na druge drzave da usvoje taj internacionalni zakon. O razlozima mozemo diskutovati, ali nisu bili iskljucivo zdravstvene prirode.
  • Hm...

    28.04.2021 14:09
    Citat: "Takođe, pronađen je novac u iznosu od 131.000 dinara i 4.160 evra, za koji se sumnja da potiče od prodaje droge, digitalna vagica, četiri mobilna telefona i dve legitimacije udruženja policajaca veterana i policijskog sindikata." Zanimljivo ovo poslednje...Uhapsili su kolege?
    Biće pušteni. Dobro kaže narod da uniformisani preuzimaju dilovanje, a puna imena se objavljuju samo kada se hapse bakice koje prodaju miljete ispred pijaca...
  • Tja

    28.04.2021 14:05
    Neka mi neko dokaze da je "borba" protiv narkotika bilo gde bila uspesna, a da se ne postize metodama kao sto su odsecanje udova i smrt (pa cak ni u tim rupama nije nista reseno, a ne za jedan dan kako ovde prekaljene legende vole da melju). Jedini nacin da se narkotici stave pod kontrolu u civilizovanim drustvima je da ih drzava dekriminalizuje, oporezuje, kontrolise. Ali mi pricamo o tome u Srbiji koja neguje crno trziste jer joj je tako isplativije posto je i sama umesana u trgovinu drogom od pandura prasinara ili splavadzije tabadzije do visokih instanci. O trogloditima koji su juce izasli iz pecine sa svojim misljenjem necu da trosim reci, sta ima da raspravljam sa nekim tamo Zivoradom sprzenih sinapsi koji tuce bure piva i par flasa rakije svaki drugi dan preko prepisanih lekova, njemu je racio poput onog u zavisnika od teskih narkotika. Umesto da drzava ubire pare kroz poreze, ona trosi pare na "borbu protiv narkotika" dok joj pripadnici te narkotike prodaje na crno. Troduplo golo. Najjadnije je sto ce se to desiti iz racionalnih razloga, vec da bi se gore navedeni izvukli iz slucajeva kao sto su Jovanjica i slicno.
  • @Nemanja

    28.04.2021 13:16
    Kada bi kokain bio legalizovan, dileri istog bi nestali, tj, ne bi više imali nikakve veze sa kriminalom.
    Prove me wrong :)
  • Bole

    28.04.2021 13:02
    @C

    Druže, sve bi moglo da se reši za 2 dana i da nema ni grama.
    Međutim, prevelike pare su u igri, tako da lako korumpiraju sudstvo, policiju i politiku, tačnije pojedince u navedenim granama vlasti.
  • Dara mera

    28.04.2021 12:50
    digitalna vagica
    Sta drzava radi sa tim silnim digitalnim vagicama?
  • Nemanja

    28.04.2021 12:35
    @C
    Kada bi marihuana bila legalizovana, dileri iste bi nestali, tj, ne bi više imali nikakve veze sa kriminalom.
    Prove me wrong :)
  • da

    28.04.2021 12:19
    C: kake veze ima vutra sa teskim drogama kao sto je koks? sto ne bi bilo vutre? ionako je skinuta sa liste narkotika... ti si verovatno od onih sto mu je sve droga osim rakije i cigare
  • Vlada

    28.04.2021 12:17
    @C

    Samo izuzetno glupi ljudi veruju da se upotreba kanabisa može ograničiti progonom i visokim kaznama, sve što se time postiže je svrstavanje normalnih ljudi u isti koš sa kriminalcima.
  • Miki

    28.04.2021 11:54
    A zašto u stanicu uvode četiri osobe sa lisicama (jedna je žensko) a piše da su dvoje uhapšeni?
  • Johny Be Good

    28.04.2021 11:43
    Uhapseni...
    Pa ce biti pusteni...
  • C

    28.04.2021 11:27
    C
    Kada bi se istinski drzava htjela rjesiti dilera droge od vrha do dna....Vjerujem da za 6mj nebi bilo 10kg marihuane u cijeloj Srbiji a kamoli heroina i kokaina...Samo treba krenuti od vrha od VRHA

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna